650 bin takipçisiyle sosyal medyanın gözdesi haline gelen Gençlik ve
Spor bakanlığı, vatandaşlarla özellikle de gençlerle kurduğu iletişim
ağı ve diyalogla kamu kurumları arasında farklı bir konuma ulaştı. .
Bakanlığa çeşitli iletişim kanallarından ulaşan başvurular BİMER
tarafından en kısa sürede cevaplanıyor.
Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın sosyal medya (Facebook, Twitter ve
İnstagram) platformları üzerinden hergün çeşitli paylaşımlarda
bulunuyor. Özellikle sabahları yaptığı paylaşımlarla gençlerimizi spora
ve sağlıklı yaşama teşvik ederek daha sağlıklı bireyler olmaları
konusunda yol gösteren Bakanlık,sporcu başarıları, yatırımlar, KYK
yurtları ilgili güncel bilgiler vererek takipçilerinin ilgi
alanlarındaki konularda gelişmeleri yakından takip etmelerine yardımcı
oluyor. Bakanlık sosyal medya platformlarında Gençlik Kampları ve
Gençlik Merkezleri'nin aktivitelerini duyurma ve gençlerimizin buralara
kolay ulaşımını sağlama konusunda çalışmalar yapıyor. Sosyal medya
ekibiyle KYK yurtlarında kalan öğrencilerden gelen şikayet ve barınma,
beslenme ile ilgili sorunlarına anında müdahale eden bakanlığın
sosyal medya platformunda 650 binden fazla takipçisi bulunuyor.
BİMER BAŞVURULARI
Gençlik ve Spor Bakanlığı sosyal medya üzerinden kurduğu iletişimin yanı
sıra Bakanlık İletişim merkezi BİMER’e çeşitli iletişim kanallarından
gelen başvuruları da zaman kaybetmeksizin cevaplandırarak, vatandaşlara
yardımcı oluyor. Bu yılın ilk 8 ayında BİMER’e 39 bin 959 başvuru
ulaştı.Bu başvuruların 25 bin 689’u Başbakanlık İletişim merkezinden
geldi.Kurumsal elektronik Posta adresine 421 başvuru, 4982 Sayılı Bilgi
Edinme Hakkı Kanunu kapsamında ise 8 bin 043 başvuru yapıldı. 3071
Sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu üzerinden de 5 bin 806 istek, şikayet ve
ihbar niteliğinde başvuru oldu.