650 bin takipçisiyle sosyal medyanın gözdesi haline gelen Gençlik ve Spor bakanlığı, vatandaşlarla özellikle de gençlerle kurduğu iletişim ağı ve diyalogla kamu kurumları arasında farklı bir konuma ulaştı. . Bakanlığa çeşitli iletişim kanallarından ulaşan başvurular BİMER tarafından en kısa sürede cevaplanıyor.

 Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın sosyal medya (Facebook,  Twitter ve İnstagram)  platformları üzerinden  hergün çeşitli paylaşımlarda bulunuyor. Özellikle sabahları yaptığı paylaşımlarla gençlerimizi spora ve sağlıklı yaşama teşvik ederek daha sağlıklı bireyler olmaları konusunda yol gösteren Bakanlık,sporcu başarıları, yatırımlar, KYK yurtları ilgili  güncel bilgiler vererek takipçilerinin ilgi alanlarındaki konularda gelişmeleri   yakından takip etmelerine yardımcı oluyor. Bakanlık sosyal medya platformlarında Gençlik Kampları ve Gençlik Merkezleri'nin aktivitelerini duyurma ve gençlerimizin buralara kolay ulaşımını sağlama konusunda çalışmalar  yapıyor.  Sosyal medya ekibiyle KYK yurtlarında kalan öğrencilerden gelen şikayet ve  barınma, beslenme ile ilgili  sorunlarına anında müdahale eden  bakanlığın  sosyal medya platformunda 650 binden fazla takipçisi bulunuyor.  

BİMER BAŞVURULARI

Gençlik ve Spor Bakanlığı sosyal medya üzerinden kurduğu iletişimin yanı sıra Bakanlık İletişim merkezi BİMER’e çeşitli iletişim kanallarından gelen başvuruları da zaman kaybetmeksizin cevaplandırarak, vatandaşlara yardımcı oluyor. Bu yılın ilk  8 ayında  BİMER’e  39 bin 959 başvuru ulaştı.Bu başvuruların 25 bin  689’u Başbakanlık İletişim merkezinden geldi.Kurumsal elektronik Posta adresine 421 başvuru,  4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında  ise 8 bin 043 başvuru yapıldı.  3071 Sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu üzerinden de  5 bin 806  istek, şikayet ve ihbar niteliğinde başvuru oldu.